.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 2 شنبه

عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي گفت : احساس شخصي من اين است كه اگر ميرحسين موسوي احساس تكليف كند و به عنوان كانديداي انتخابات رياست جمهوري دهم وارد صحنه شود حتي مهدي كروبي هم به نفع وي از كانديداتوري در اين انتخابات انصراف خواهد داد. حجت الاسلام محمد باقر ذاكري درعين حال كه گفت كروبي به نفع هيچيك از اصلاح طلبان كنار نخواهد رفت بر اين نكته نيز تاكيد كرد كه اگر مهندس موسوي وارد رقابت شود همه اصلاح طلبان به نفع او كنار خواهند رفت .

مخالفان دولت ليبي تاكيد كردند كه امام موسي صدر هنوز زنده است و در زندان سبها در جنوب ليبي بسر مي برد به گزارش « شبكه خبر دانشجو » به نقل از العالم عيسي عبدالحميد منصور مسئول جبهه نجات و از مخالفان دولت ليبي با اظهار اين مطلب گفت كه امام موسي صدر برخلاف گفته دولت ليبي ; اين كشور را به مقصد ايتاليا ترك نكرد و آخرين بار در سال 1371 در زندان سبها در جنوب ليبي مشاهده شده است . عبدالحميد با اشاره به تاكيد بر درستي اطلاعات خود و اين كه اطلاعات ما صددرصد و مطمئن است تهديد كرد : اگر دولت ليبي امام موسي صدر و بقيه افراد ربوده شده را آزاد نكند اطلاعات خود درباره مسئولان زندان امام موسي صدر را افشا خواهيم كرد . امام موسي صدر رهبر شيعيان لبنان و بنيانگذار جنبش امل ; در سال 1357 به همراه دو تن از دستيارانش در جريان سفر به ليبي ناپديد شد و هنوز سرنوشت او از آن زمان تاكنون در ابهام است .

شيخ يوسف قرضاوي روحاني مصري مقيم قطر تشكيكاتي درباره وجود امام زمان عليه السلام نموده است . روزنامه عربستاني « المدينه » از قول قرضاوي نوشت در قرآن كريم اشاره اي به اين موضوع نشده است . قرضاوي قبلا نيز در مصاحبه با يكي از روزنامه هاي مصري نفوذ شيعيان در كشورهاي عربي به ويژه مصر را به شدت مورد انتقاد قرار داد و شيعيان را گروهي بدعت گزار و معتقد به تحريف قرآن كريم دانسته بود. اين اظهارات با واكنش شديد علماي شيعه از جمله « شيخ حسن صفار » از علماي شيعه عربستان سعودي رو به رو شده است . قرضاوي درحالي موضوع مهدويت را انكار مي كند كه از اعتقادات قطعي همه مسلمانان است .

ديوانگي هاي غربي ها حد و مرز نمي شناسد بطوري كه حتي سراغ خدا هم مي رود. منابع آگاه رسانه اي در آمريكا اعلام كردند يكي از نمايندگان پارلمان ايالت « نبراسكا » با مراجعه به دادگاه رسما از « خدا » شكايت كرد. به گزارش جهان اين منابع آگاه در ادامه افزودند : شكايت اين نماينده به دليل عدم وجود يك شخص حقيقي يا حقوقي از سوي دادگاه پذيرفته نشد. روزنامه آمريكايي « اوباها » نيز نوشت : اين سياستمدار آمريكايي « ذات خداوند » را به دست داشتن در تهديدات تروريستي طول تاريخ متهم كرد. اوماها در ادامه افزود : شاكي براي اثبات مدعاي خود به برخي آيات انجيل در مورد حوادث و بلاياي طبيعي در طول تاريخ كه به كشته شدن ميليونها انسان منجر شده استناد كرده است . اين روزنامه در پايان نوشت : اين شكايت سال گذشته به دادگاه ارائه شده بود و شاكي هيچ گاه مجازات مشتكي عنه (خداوند) را نخواسته بود بلكه ادعا مي كرد كه فقط مي خواسته سخنش را به گوش همگان برساند.

اعضاي هيئت ايراني كه براي شركت در اجلاس صندوق بين المللي پول به واشنگتن پايتخت ايالات متحده سفر كرده بودند در حاشيه برگزاري اين اجلاس با برخي نمايندگان مجلس آمريكا ديدار كرده اند. به گزارش خبرنگار عصر ايران در اين ديدارها برخي نمايندگان امريكا درخواست برگزاري ديدارهايي از ايران را مطرح كرده اند و نيز درخواست رسمي براي انجام مذاكرات پارلماني بين دو كشور ايران و امريكا را مطرح ساخته اند . در اين نشست 3 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي حضور داشته اند . معلوم نيست اين نمايندگان عليرغم سياست عدم مذاكره با آمريكا چگونه به خود اجازه چنين اقدامي را داده اند!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.657 seconds.